“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Антицелулитен режим на хранене Част 1

Автор: Галина Дензел, Специалист по ресторативно движение
Публикувано на 17/08/2012, в категории: Beauty and Spa,Здравословно хранене

Някои специалисти казват, че ако просто изгубите мазнини, целулитът ще изчезне, но за жалост дори и при много малко подкожни мазнини, голям процент от жените продължават да имат видимо неприятна портокалова кожа. Ако сте с наднормено тегло, непременно започнете да го редуцирате, но често са нужни и още мерки.

Едно просто търсене в глобалната мрежа бързо ще ви убеди, че кофеинът, алкохолът, захарта, цигарите и липсата на течности са причинили неприятния козметичен дефект и щом те са виновни, диетата ви трябва напълно да изключи тези храни и фактори. Това е така, но е само част от пъзела.

Нека си припомним следното: целулит се образува тогава, когато лимфната течност не може да отведе отпадните продукти на метаболизма и те заседяват в подкожната мазнина и деформират съединителната тъкан. Помнете, че тук не става въпрос само да спрем да причиняваме вреда, а за сериозна хранителна програма, която да възстанови увредените тъкани. Борбата за гладка кожа има две основни направления: да намалим приема на тези храни, които увреждат тялото и да увеличим приема, усвояването и циркулирането на тези елементи, които могат да реконструират втвърдените тъкани и да върнат здравия външен вид на кожата.

Кои храни да изключим?

Повечето специалисти единодушно приемат, че трябва да се изключат напълно храни съдържащи изкуствени или увредени мазнини: пържени продукти, хидрогенирани, транс и затоплени растителни мазнини. Четете внимателно етикетите, защото често растителните, хидрогенираните и транс мазнини са маскирани в ‘’диетични’’ крекери, сирена, сосове и млека, дори в сметаната ви за кафе, където най-малко подозирате. Изключете всички продукти, които биха могли да съдържат маргарин и разговаряйте с персонала в ресторантите, за да сте сигурни, че храната ви не се приготвя с тези вредни за здравето мазнини. Спокойно може да хапвате краве масло, ГХИ (пречистено краве масло), кокосово масло, пълномаслени млечни продукти, зехтин, добре съхранявани пресни растителни мазнини (сусамово, орехово олио), авокадо, сурови ядки. Премахването на т.нар съвременни мазнини е първата и най-важна стъпка към овладяване на целулита и възстановяване на правилната циркулация на лимфата.

Като втора стъпка ограничете консервантите, пакетираните храни и тези с подобрители, овкусители и оцветители. За много от т.нар Е-та все още няма достатъчно информация. Бъдете спокойни за здравето си като купувате лесни за идентифициране изходни продукти и приготвяте прясна храна за себе си и своето семейство, вместо да купувате полуфабрикати със съмнително съдържание. Научете се да четете опаковките на продуктите. Ако не разпознавате името на някоя съставка или никога не сте я виждали в хладилника си, тази храна не е подходяща за вас прочетете повече

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)