“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Без повече болки в гърба

Автор: Галина Дензел, Специалист по ресторативно движение
Публикувано на 07/03/2013, в категории: Майки и деца,Спорт

Тези упражнения са незаменими при умора от кърмене или за млади майки

В края на работния ден много дами усещат дискомфорт в горната част на гърба, врата или кръста. В центъра на този дискомфорт е състоянието на торакалния дял на гръбначния стълб – зоната между кръста и врата. С няколко лесни движения акцентирайте върху раздвижването и облекчете цялото тяло. Тези упражнения са незаменими и при умора от кърмене или носене на бебета: 

Дъговидно дишане

Седнете върху подбедриците си, свийте се и легнете върху бедрата си. Поставете чело върху земята или върху възглавничка. Поемете дълбоко въздух и напълнете задната и странична част на гръдния кош. Представете си, че дишате с ‘’гърба’’ и страничната част на торса. Направете 10-12 вдишвания. 

Усукване

Застанете на 4 крака и релаксирайте гръбнака. Поставете дланите под раменете и коленете под таза. Поставете длан зад глава и усучете горната част на тялото – тази между плешките – така че лакътя ви да стигне опорната ръка, след това се усучете към тавана. Изпълнете плавно 10-12 пъти на всяка страна.

Крокодилско дишане

Легнете по корем. Поставете длани под глава. Вдишвайте дълбоко сякаш искате да напълните долната част на гръдния кош и кръста с въздух. Ще усетите как кръста и таза ви се повдигат при всяко вдишване и спадат при всяко издишване. Изпълнете 10-12 вдишвания. прочетете повече

 

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)