“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Бърза метаболитна тренировка

Автор: Галина Дензел, Специалист по ресторативно движение
Публикувано на 26/02/2013, в категории: Спорт

Съставете си тренировка, която се изпълнява за кратко време, с малки почивки между сериите и включва упражнения, които натоварват всички мускулни групи. 

Подберете 4 силови и едно кардио упражнение. Нека те натоварват различни зони: гребане с гиричка, лицева опора, клякане, коремна преса… В почивката между всяко упражнение правете динамично упражнение – скачане на въже, тичане на място, бързо спринтиране на велоергометър. 

Дизайнът на такава тренировка е изцяло във ваши ръце. Изберете различна продължителност на сериите в зависимост от физическата ви подготовка, например 30 секунди гребане с гирички, 30 секунди скачане на въже, 30 секунди лицеви опори, отново 30 секунди скачане на въже, след това 30 секунди клекове, 30 секунди скачане на въже, и накрая 30 секунди коремни преси. Moжете да изберете и по-дълга или по-кратка продължителност. След този кратък маратон си починете 2 минути и повторете, докато тренировката ви стигне 25 или 30 минути. Работете с добра техника, макар и малко по-бързо от обикновено. 

Предлагам ви един вариант на такава тренировка, но вие може сами да съставите собствена по ваш вкус: 

Динамичен планк с повдигане на крака:

Заемете позиция за базов планк. Леко изнесете тежестта си на ляво и вдигнете десния крак, като използвате мускулите на дупето. Върнете се в изходна позиция, преместете тежестта си в дясно и повторете с левия крак. Изпънете за 30 секунди. прочетете повече

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)