“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Да надвием пролетната умора!

Автор: Галина Дензел, Специалист по ресторативно движение
Публикувано на 12/04/2013, в категории: Relax

Как да се справим със сезонната отпадналост и да възвърнем енергията и усмивката си?

Има много начини да си обясним пролетната умора – от липса на хранителни вещества след дългата зима, до нарастване на физическата активност и пролетни алергии. При много от нас е възможно причината да се крие в по-тежката и концентрирана зимна храна. 

Професор Линда Пейдж, водеща фигура в света на алтернативната медицина, съветва да си отговорите на следните въпроси, за да знаете дали ви е необходимо пролетно прочистване: 

1. Усещате ли корема си подут? Запушен ли е носът ви?

2. Качили ли сте няколко килограма, макар че не се храните повече от обичайното?

3. По-лениви ли сте от нормално?

4. Влошено ли е храносмилането ви?

5. Усещате ли тежест в дробовете, затруднено ли е дишането ви? 

Ако сте отговорили положително на 2 или повече от въпросите, съветът и е да направите неколкодневен прочистващ режим. С него тя обещава не само да свалите излишните килограми, но и да помогнете на тялото си да заработи с нови сили, така че да преливате от жизнена енергия. 

Наблегнете на следните 4 групи храни/течности: 

1. Растения с високо съдържание на хлорофил: това са всички зелени зеленчуци и зелени кълнове и водорасли.

2. Плодове и зеленчуци – за да си доставите фибри

3. Ферментирали храни – заради богатството на пробиотици

4. 2 литра вода дневно 

Професор Пейдж съветва да направите разтоварващ 3-дневен режим с много проста за изпълнение схема: 

Сутрин изпивайте по чаша топла вода с лимон или мед. За закуска си пригответе 200 мл. прясно изцеден сок от зеленчуци и плодове: моркови, магданоз, целина, ябълка, спанак, глухарче, лимон. Леко горчивите листни зеленчуци са особено подходящи. Пийте сока бавно на малки глътки. прочети повече

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)