“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Да подготвим корема за лятото. Започваме сега!

Автор: Галина Дензел, Специалист по ресторативно движение
Публикувано на 23/04/2013, в категории: Спорт

Със серия лесни и приятни упражнения

Започнете с домашна тренировка за коремните мускули месеци преди да покажете талия на плажа. Така няма да бързате да влезете във форма и във всеки един момент ще сте готови да сложите бански.

Правете поне 2 от тези упражнения всеки ден, самостоятелно или като част от друга тренировка.

Буболечка 

Буболечка

Легнете по гръб. Вдигнете ръце и крака нагоре като ги изпънете. Поемете въздух, издишайте и стегнете лекичко корема под пъпа. Без да променяте позицията на гръдния кош, спуснете единия крак и противоположната ръка надолу. Задръжте за секунда и с едно движение ги върнете в изходна позиция. Повторете с другите крак и ръка. Изпълнете 10-15 повторения на страна, починете си и повторете за 2-4 серии.

Страничен планк с повдигане на крак

Страничен планк 

Легнете на една страна. Поставете лакът под рамо и стъпала едно върху друго. Стегнете корема и с едно движение се избутайте до странична опора на лакът. От тази позиция, вдигайте и спускайте крак 10-15 пъти в 2-4 серии на всяка страна. прочетете повече

 

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)