“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Експресна тренировка със швейцарска топка

Автор: Галина Дензел, Специалист по ресторативно движение
Публикувано на 25/09/2012, в категории: Спорт

Хубавото на лошото време е, че най-после ще можете да отделите онези 30 минути за упражнения у дома. Ако ви се намира швейцарска топка, време е да я надуете и да се поизпотите. Тези 3 движения натоварват цялото тяло, като акцентират върху раменете, корема и дупето – зоните, с които най-много ще се гордеете, когато дойде време за бански.

За да бъде безопасна тренировката ви, проверете дали топката е достатъчно добре надута – на пипане трябва да е твърда и не бива да променя много формата си, когато седнете върху нея. Поставете я върху килим или постелка за йога и проверете дали двете повърхности не се плъзгат.

Повдигане на таза с топка

Легнете по гръб и поставете крака върху топката, така че средата на прасците да опира плътно. Издишайте, за да релаксирате гръдния кош, натиснете земята с длани и топката с прасци, и избутайте цялото тяло нагоре, използвайки дупето. Задръжте 3 секунди и се върнете в изходна позиция. Изпълнете 10 пъти в 2 или 3 серии. прочети повече

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)