“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Какво представлява кръговата тренировка? Характеристика на упражненията

Автор: Елисавета Шидерска, Експерт по спорт и хранене
Публикувано на 26/10/2012, в категории: Спорт

За да е истински полезна, е нужно да практикувате този тип тренировка два или три дни в седмицата. Ако се чувствате добре, може да стигнете дори до четири сесии в рамките на 7 дни. Най-добре, пък е и доста удобно, да направите тренировъчната рутина у дома. При кръгова тренировка т.е. когато се местите от едно упражнение към друго без прекъсване или с кратка почивка, работите едновременно върху няколко мускулни групи. Редувайки упраженията, оптимизирате времето за тренировка. Препоръчително е тренировъчните сесии да са кратки, не трябва надхвърлят 40-45 минути. Въпреки, че времето изглежда малко, повярвайте ни – можете да постигнете значителни резултати ако сте редовни и изпълнявате упражненията правилно. Какви са характеристиките на кръговия тип тренировка?

Кръговият тип тренировка е опростена формула на физическа активност, в която се редуват упражнения за горната част на тялото, с такива за средата и долните части на тялото. Промените, които предлагат различните упражнения за участващите в тренировката мускули, правят така, че едновременно да се натоварват различни части на тялото, което от своя страна увеличава ефективността. 

При кръговата тренировка би било добре да забравим за фитнес машини, опори и пейки. Идеята е с този тип тренировка, в която участват само активни упражнения, да се включат няколко мускулни групи. Най-добре е да се използват упражнения със собствено тегло, свободни тежести и ластици. прочетете повече

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)