“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Лесно е да пием повече вода

Автор: Галина Дензел, Специалист по ресторативно движение
Публикувано на 28/09/2012, в категории: Здравословно хранене

Хората, които приемат достатъчни количества вода, по-лесно отделят токсини, поддържат оптимално тегло, имат стабилна енергия и висока концентрация, сбогували са се с главоболието, по-рядко страдат от сърдечносъдови заболявания.

Често си обещаваме, че ще пием повече вода и обикновено се отказваме след няколко дни. Прекаляваме със стимулиращите напитки, соковете и газираните продукти, докато накрая се обезводним и здравето ни страда. Възможно е да се появят внезапен глад, раздразнителност, главоболие, дискомфорт в кръста и ставите, различни храносмилателни смущения и козметични дефекти, които ние рядко отдаваме на липсата на течности.

Хората, които приемат достатъчни количества вода по-лесно отделят токсини, поддържат оптимално тегло, имат стабилна енергия и висока концентрация, сбогували са се с главоболието, по-рядко страдат от сърдечносъдови заболявания и имат сияеща кожа.

Често ме питат какво е оптималното количество вода за здраве и добър тонус? Добре е количеството вода да съответства на калорийния ви прием. Ако например приемате 1800 калории дневно, то 1 литър и 800 мл вода са добро начало. В дни, в които спортувате, прекарвате много време на топло или на много студено, или пък сте подложени на стрес, това количество може да се завиши до утоляване на жаждата. Добро правило е също да не позволявате да ви застигне жажда – тогава вече сте обезводнени.

Добре е да знаете, че вода се съдържа и в много храни – кисело мляко, плодове и зеленчуци, супи, сокове. Ако те присъстват често в менюто ви, може да изпитвате по-малко жажда и не бива да си налагате да пиете вода насила.

 Ако все пак сте решили, че искате да увеличите количеството на животворната течност, може да използвате няколко лесни трика. прочети повече

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)