“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Пилатес за майки и бебета. Кръгов тип тренировка

Автор: Елисавета Шидерска, Експерт по спорт и хранене
Публикувано на 24/01/2013, в категории: Бременност и раждане,Спорт

Пилатес за майки и бебета е вид персонална тренировка, много подходяща за тази нова двойка, където двамата могат да спортуват заедно, да се забавляват и да поставят основите на физическа активност като форма на живот. След прекрасното преживяване, каквото е да ти се роди дете, времето да се насладите на присъствието му без да правите нищо, бързо изтича. Много скоро новите майки си дават сметка, че трябва да си върнат предишната форма. Въпреки желанието за бързо възстановяване, майката не може да бъде разделена от бебето много часове. Така, че този тип тренировка, който може да се практикува и у дома е особено подходяща и ясно показва, че спортът не изисква специално ходене до фитнес залата.

Програмата Пилатес за майки и бебета е кръгов тип тренировка. Препоръчително е да се практикува в домашни условия, в дома на баби и дядовци и други места, където лесно може да разпънат тренировъчните инструменти. Те от своя страна също са обикновени и лесни за придобиване – ластици, надуваеми топки, фитнес топка, постелка за йога, играчките на бебето и др.

Контактът с детето и възможността мама и бебе да си взаимодействат с помощта на упраженията са два от най-полезните аспекти от съвместната тренировъчна работа. Пилатес тренировката за майки и бебета е развлекателна и иновативна. Тя помага часът за упражнение да се превърне в нещо забавно и много специално. прочетете повече

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)