“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Пилатес и упражнения за координация за подрастващи футболисти

Автор: Елисавета Шидерска, Експерт по спорт и хранене
Публикувано на 23/08/2012, в категории: Спорт

Много са ползите от Пилатес и те не се ограничават само до подобряването на физическата форма, но също така се наблюдава положителна промяна в интелектуалното, социалното и емоционалното развитие на футболисти в тийнейджърска възраст. Не само спортистите тийнейджъри, но и всеки един възрастен, който иска да контролира по-добре собственото си тяло, може да започне с Пилатес като един забавен и най-вече безопасен метод на тренировка.

Практикуването на Пилатес и упражнения за координация събуждат сетивата на всички нива, тялото и ума работят заедно.

Какви са ползите от Пилатес при подрастващите футболисти?

  • Забавление: Ключът към успеха в мач
  • Обучение: Повишаване на потенциала на всеки един от тях.
  • Рехабилитация: гъвкавост на движенията на тялото и правилната му стойка.
  • Хигиена на опорно-двигателната система.

Работата с млади спортисти има за основна цел тяхното опорно-двигателно превъзпитание. Правилната стойка на тялото и правилното изпълнение на упражненията предотвратяват бъдещи контузии. Днес всички деца, включително и тези, които спортуват след училище, прекарват много часове в седнало положение, гледане на телевизия или пред компютъра, гръбначният им стълб е подложен на непрекъснат натиск и цялото тяло обикновен страда от неправилната стойка. прочетете повече

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)