“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

Сироп от агаве или захар?

Автор: Галина Дензел, Специалист по ресторативно движение
Публикувано на 12/03/2013, в категории: Здравословно хранене

Кой е най-добрият подсладител, когато целим намаляване на теглото?

Има ли значение с какво подслаждаме храната си, ако искаме да избегнем наднормено тегло? Ново изследване от университета Йейл твърди, че изборът на подсладител може да стимулира повишаване на теглото – накратко, ако изберете напитка подсладена с глюкоза, ще сте сити по-дълго, докато напитки, подсладени само с фруктоза стимулират апетита. През последните години все повече газирани и опаковани храни се подслаждат с фруктоза.

Една от теориите за епидемията от затлъстяване е именно, че фруктозата влияе на теглото. 

Още през 2009г. друго изследване показа, че фруктозата води до повишаване на мазнините в областта на корема, и особено на тези, които се намират между органите и участват в разтройването на метаболизма и развитието на диабет. Кое причинява този ефект – различните пътища на усвояване на глюкозата и фруктозата или ефектът, който различните подсладители имат върху апетита и хормоните за ситост? прочетете повече

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)