“ Луксът трябва да е удобен. В противен случай той не е лукс. ”

10 достъпни начина да изгорите 200 калории

Автор: Галина Дензел, Специалист по ресторативно движение
Публикувано на 31/10/2012, в категории: Спорт

Факт е, че много хора пропускат тренировки – заради работа, пътувания, ангажименти със семейството. Повечето от нас добре балансират калориите от приетата храна с физическа активност, но понякога не смогваме. Предлагам ви 10 начина да изгорите 200 калории, които ще ви помогнат в такива моменти.

Ходете с бързо темпо, вместо да взимате такси – 40 минути. Когато поддържате бърза крачка, не само активирате по-голям процент от мускулите си, но и изразходвате повече енергия. Много приятно при хубаво време и чудесно изживяване, ако сте в чужд град, който може да разгледате. 

Намерете стълби и ги изкачвайте – 15 минути. Това е любимият ми начин, когато пътувам. Повечето хотели имат достъпни и чисти вътрешни стълбища, които позволяват да ги изкачвате и слизате без да срещате много хора. 

Играйте баскетбол с приятели – 30 минути. През уикенда е лесно да съберете приятели и да си припомните правилата на играта. Тичането, дриблирането и хвърлянето неусетно ще натоварят цялото ви тяло. 

Направете 30 мин домашна гимнастика. За да се организирате ви е нужно малко пространство: направете 10 клека, 10 лицеви опори, 10 подскока с високи колене и упражнение за корем по ваш избор. Починете си минута и повторете за общо 30 мин. 

Танцувайте, сякаш не ви гледат – 30 минути. Припомнете си звуците на любими песни и се налудувайте – сами или с приятели. Танците отърсват от стрес, повишават настроението и се грижат за фигурата ви от глава до пети! прочетете повече

Коментари

коментар(а)

Powered by Facebook Comments

Коментари

коментар(а)