Румяна Калчева
Експерт по маркетингови изследвания

Румяна Калчева е Председател на Съвета на директорите, основател и акционер в Маркет Тест АД. Занимава се с частен бизнес от 1992 г. Управляваната от нея агенция специализира в проучвания на потребителското поведение, на реклама, на марки и др.
Румяна Калчева е завършила Социология в Софийски университет през 1988 г.
От 1989 до 1992 е докторант в катедра “Социология” на Софийски Университет и специализира Социология на ценностите в Билефелд, Германия.
За да работи в областта на маркетинговите изследвания, тя предприема различни обучения и спецализации:
- Маркетингови изследвания в Burke Institute – Синсинати, САЩ;
- Рекламни изследвания в QRCA – Ню Йорк, САЩ;
- Качествени методики в Burke Institute – Синсинати, САЩ и в MK Investigation & Dessarollo – Буенос Айрес, Аржентина;
- Тестиране на комуникации в ADD+Impact International – Мелбърн, Австралия и в Millward Brown – Будапеща, Унгария;
- Удоволетвореност на потребителя в Metric – Пуна, Индия.
Обучението й по професионален мениджмънт включва:
- Стратегическо планиране в American Management Association International – Чикаго, САЩ;
- Управление на проекти и
- Управление на човешки ресурси в рамките на програма T.R.A.D.E. и др.
От 1994 г. Румяна Калчева e член, а от 1999 до 2005 г е Национален представител за България на Световната организация на маркетинговите изследователи (ESOMAR).
Румяна Калчева е завършила Немска Езикова Гимназия в гр. Бургас. Ползва немски, английски и руски език.
Коментари
Powered by Facebook Comments